Як відремонтувати комбайн якісно та недорого

Технічне обслуговування комбайнів зазвичай проводять у міжсезоння. тобто. або до активних робіт у полі – у весняно-літній період, або після них – восени-взимку. Хоча техніка вимагає догляду цілий рік, але виконані своєчасно та якісно сервісні процедури заощадять ваші фінансові витрати та скоротять як час простою у ремонті, так і кількість самих ремонтів. Тому відповіддю на питання як відремонтувати комбайн може бути фраза: добре та вчасно робити технічне обслуговування.

Постійна турбота – як зниження витрат

В систему технічного обслуговування входять регулярні процедури щодо збереження матеріалів, вузлів та деталей комбайна в робочому стані, оновлення мастила та технічних рідин, заміна фільтрів та зношених деталей. усунення пошкоджень поверхні металу комплектуючих частин. Паралельно проводять технічну діагностику вузлів, деталей і за виявленими відхиленнями усувають невеликі та середні поломки шляхом їх ремонту або заміни. У більш серйозних випадках необхідні стануть великі і капітальні ремонти таких частин комбайнів, як:

  • мости ,
  • бункери для зерна .
  • двигуни ,
  • ходові частини ,
  • редуктори ,
  • гідростатичні трансмісії,
  • натяжні ланцюги та приводні зірочки
  • жниварки ,
  • молотильні вузли ,
  • системи кондиціювання,
  • гідравлічні системи,електрообладнання.

Окрім регулярного технічного обслуговування на зниження витрат впливає також можливість максимально швидко, абсолютно якісно та з повною гарантією відремонтувати комбайн, скоротивши таким чином до мінімуму часу простою та продовживши на тривалий термін експлуатацію до повторного ремонту.

Компанія «Грозбер Україна» забезпечує негайний виїзд ремонтної бригади до вас на місце. Ці фахівці мають величезний досвід ремонту комбайнів, оснащені найякіснішим обладнанням як для ремонту, так і для проведення дефектування вашої техніки на місці, що вони і виконають насамперед. На відремонтованому комбайні зусиллями нашої бригади будуть замінені лише ті деталі та вузли, які вимагають заміни, при цьому нововстановлені деталі будуть лише оригінальної якості, та вони відповідно не погіршать технічних показників комбайна, а термін їх експлуатації дозволить довго і без проблем працювати агрегату. Крім вищезгаданого є ще один важливий аспект - ціни за ремонт, виконаний фахівцями нашої компанії, в середньому на 20-25% нижче. ніж у конкурентів, тому що в них не враховується націнка за популярний бренд та вартість наших витрат на рекламу.

Причини поломок, несправностей окремих вузлів та частин комбайна

Їх багато, вони різні, і вони відносяться до різних вузлів і частин комбайна. Звичайно характер несправностей залежить від виконуваної функції даним вузлом і від можливого впливу на цей вузол. Так ріжучий апарат комбайна (розташований на жниварці або підбирачі) виходить з ладу як правило через попадання на нього каменів, а також через знос поверхні отвору головки шатуна посадкових місць шарніра кріплення коромисла , через вигин куточків пальцевого бруса, скручування і вигинання пальців, знос установочних рейок і зуби щічок головки шатуна.

З інших вузлів, схильних до несправностей можна відзначити, наступні:

  • несправність та знос шнека;
  • вихід з ладу щита управління;
  • пролом гідроциліндра;
  • зношування рами;
  • дефект ножа;
  • несправність редуктора;
  • несправність гвинта;
  • вихід з ладу бабки;
  • зношування пальців;
  • пролом гідронасосу;
  • вихід з ладу електрообладнання;
  • несправність кріплень.

Хоча цей список не можна вважати вичерпним, комбайн – це великий і складний механізм, що включає десятки малих механізмів, який може використовуватися в різних польових умовах і тому мати важко обчислювану кількість причин виходу з ладу, розібратися в яких професійно і ефективно зможуть лише фахівці із достатнім досвідом обслуговування цього виду сільгосптехніки. Значно ускладнює умови і якість ремонту необхідність виконувати його над цеху з повним набором інструменту, пристосувань і різноманітного устаткування. Саме цей фактор враховується нашою компанією, і ми намагаємося максимально усунути всі ці складності за рахунок як наповнення ремонтної бригади інструментаріями, так і завдяки високому професіоналізму.

Ремонт вузлів комбайна JohnDeere

Почнемо огляд з розгляду ремонту двигунів. Взагалі діагностика важлива під час проведення ремонту будь-якого вузла машини. але для двигуна вона більш, ніж необхідна, тому що несправність мотора не можна визначити просто на вічко. А не дізнавшись справжньої причини – не варто братися за перероблення чогось.

Для проведення ремонту двигуна швидко та якісно нашим спеціалістам знадобиться тех. документація на агрегат. Так би мовити, щоб дізнатися про анамнез (історію, що передує поломці). Після цього буде зроблена комп'ютерна діагностика із зазначенням переліку помилок. Потім діагностика по окремих системах двигуна, а також паливної системи, як дуже важливого фактора можливого впливу на умови роботи двигуна. Після цього виконується перевірка роботи системи мастила, виконуються контрольні виміри тиску в масляних магістралях. Тільки після цього фахівці матимуть чітку картину стану двигуна комбайна і тоді пошук правильного вирішення проблеми не забариться.

Під час проведення перевірочної діагностики та контролю за робочими процесами може стати зрозумілим, що справжньою причиною виходу з ладу агрегату є відсутність належного технічного обслуговування як за термінами, так і за набором проведених процедур, їх неякісне виконання. Або використання не якісних витратних матеріалів. А також не вірний вибір режиму роботи двигуна та необґрунтоване застосування максимальних навантажень. Тобто, крім впливу технічного характеру. Можливою причиною виходу з експлуатації техніки може бути горезвісний людський фактор. Ці ситуації можуть бути скрізь і майже завжди. Проте регулярна діагностична перевірка допоможе вчасно коригувати умови експлуатації комбайна та виправляти всі помилки. Якщо ж несправність вже набула серйозного характеру, тоді та сама бригада ремонтників від компанії «Грозбер Україна» допоможе гранично швидко та виключно якісно усунути неполадки, відновити робочий стан вашого агрегату.

В окремих непростих випадках наші фахівці демонтують двигун, щоб транспортувати його до нашої спеціалізованої майстерні, де буде виконано навіть найскладніший ремонт з повним розбиранням двигуна, його ретельною помивкою, видаленням слідів нагару та очищенням каналів та ін.

У зв'язку з чим і додатково повідомляємо, що наша компанія виконує ремонтні роботи з повним модельним рядом двигунів компанії John Deere (понад 100 модифікацій).

Ми також готові відремонтувати трансмісію, коробку перемикання передач. Наші фахівці знайомі з усіма типами трансмісій цього бренду та знають, як їх обслуговувати. При цьому після завершення ремонту виправлені КПП або трансмісії перевіряються на спеціальних стендах з метою підтвердження правильності та повноти проведених робіт. Ми ремонтуємо КПП з дотриманням всіх вимог виробників для 24-х моделей комбайнів.

У переліку послуг нашої компанії крім заміни зношених деталей на нові, оригінальні вироби є функція відновлення зношених деталей. Звичайно, з урахуванням можливості повернути їм початкові технічні характеристики. Цей варіант дозволяє ще більше зменшити обсяг витрат на ремонт техніки та продовжити термін експлуатації її окремих частин. При цьому відновлені деталі нічим не поступаються новим виробам, тому що при їх обробці нами використовувалися сертифіковані матеріали та оригінальні специфікації від виробника.

Технічний стан паливної системи визначає рівень ефективної роботи всього комбайна в цілому. При цьому дуже важливі ступінь зносу та коректність налаштуваньелементів системи, від яких залежать якість розпилення та термін експлуатації форсунок. І нехтувати своєчасним ремонтом ТНВД та форсунок собі дорожче.

Завдяки наявності сучасного діагностичного обладнання наші фахівці можуть визначити несправність у паливній системі ще на ранній стадії і, таким чином, попередити більш серйозний ремонт і не допустити перевитрати палива внаслідок виходу з ладу розпилювача.

Якщо порушення у режимі роботи форсунок не було усунуто своєчасно, тоді виникне потреба у проведенні капітального ремонту цих деталей. Такий ремонт відбувається у кілька етапів: тестування за трьома базовими режимами, перевірка рівня палива, після визначення власне несправного елемента, його замінюють. Далі виконується центрування корпусу та підбір голок, що відповідають гідроплощині, потім фінальне тестування та сертифікація агрегату в цілому. весь процес може зайняти щонайменше діб роботи.

Для догляду за турбокомпресором необхідні регулярні застосування мастила та технічних рідин, оскільки без них значно прискориться знос стінок корпусу, перегрівання і як результат виходу з ладу компресора . Але з іншого боку, ці хімічно активні речовини при їх більш ніж достатньому використанні можуть негативно впливати на вузли, які розташовані в безпосередній близькості від компресора.

Щодо радіаторів відомо, що ремонт цих вузлів набагато вигідніший, ніж купівля нового. Сам же ремонт полягає в основному в усуненні течі з його корпусу, а як крайній захід - заміна його сот.

Про важливість роботи системи кондиціювання теж добре відомо дбайливим господарям сільгосптехніки. Їхня експлуатація не тільки створює умови для оператора комбайна. а й підвищує якість виробленої комбайном продукції. Для того. щоб якість не погіршувалась через кондиціонер, достатньо раз на рік проводити технічне обслуговування цього обладнання та робити це спеціальними приладами та силами кваліфікованих фахівців. Головний бич кондиціонера - це його розгерметизація, яка усувається шляхом створення умов вакууму всередині апарату та видалення шкідливих вологих випарів.

При ремонті грат комбайна застосовують оцинковані охоплювальні гребінки, виконують точне зварювання у необхідних місцях та деякі інші технологічні процедури. При цьому відновлюється регулювальний механізм, замінюється (при потребі) гребінка по всій площі сепарації, встановлюються нові осі гребінок, новий їх стабілізатор, виконується антикорозійна обробка поверхонь.

У гідравлічній системі, після діагностики та ремонту гідронасоса, гідромотора та інших частин системи, замінюються олії та фільтри в трансмісії гідросистеми. І на завершення проводяться випробування всіх елементів системи.

Як ретельно підготувати комбайн до сезону збирання врожаю

Показником правильності виконання підготовчих робіт стане відсутність або мінімізація простоїв техніки під час пристрасті. Як відомо всього одна година простою в період жнив призводить до втрати 0,13% врожаю в цілому тільки через обсипання зерна. яке відбудеться за цю годину. При значній зношеності комбайна (до 95%) втрати позаду його – за жниваркою (або платформою-підбирачем), у молотильному апараті можуть становити до 24% або майже чверть від усієї маси зерна. При цьому вважається допустимим рівень втрат: за жниваркою – до 1 %, за платформою-підбирачем – до 0,5%, за молотильним апаратом – до 1,5%. Ці норми закладено у конструкції комбайна та виведені шляхом точних інженерних розрахунків.

Що потрібне для досягнення таких результатів? Постійне та чітке дотримання правил технічного обслуговування та ремонту зернозбирального комбайна, не порушення технічних умов його експлуатації та розпоряджень інструкції.

Часто причиною втрат є неправильні умови зберігання техніки у зимовий період року. Зокрема, у платформи-підбирача, його неметалеві деталі втрачають еластичність, внаслідок чого можливе руйнування полотна, розшарування та розтягування ременів та інші зміни у фізичних характеристиках частин платформи-підбирача. У період підготовки до сезону збирання врожаю необхідно ретельно перевірити всі складові цього вузла на предмет їхньої цілісності та недеформованої поверхні. Щоб усі зазори та відстані відповідали паспортним даним. Не допускаються несправність пальців та пошкодження в обоймах.

Тепер про муфти. Тут все просто: якщо в кінці сезону пружини муфт не були розвантажені, тоді вони втратили пружність і, напевно, деформовані. Але для виконання своєї функції пружини повинні рівномірно контактувати з диском, а зазори між витками не менше і не більше 0,2 мм. Порушити ці параметри дуже просто. а виправити досить складно. Далі про ланцюги. Для визначення стану ланцюгових передач поки немає будь-якої діагностичної апаратури і тому несправність оцінюють за наявністю розривів, деформації пластин, руйнування роликів. За таких недоліків роблять заміни. Стан ремінних передач також перевіряється на вигляд замаслювання, розшарування, пошкодження корда і втрату форми пасу, які не допускаються.

Для забезпечення нормальної роботи комбайна важливими є також справність вузлів підшипників, робочий стан гальм, цілісність провідних та ведених коліс. Можливість уникнути цих проблем є лише у разі неухильного виконання технічного припису щодо сервісного обслуговування комбайна, використання як запасних частин лише виробу оригінальної якості та регулярні консультації з фахівцями – складна техніка вимагає серйозного ставлення до себе. а у відповідь вона забезпечує високоефективну роботу.

Термінове
постачання
з Європи за 3-7 днів
Гарантія
якості
найкраща якість на ринку
Працюємо
щодня
без вихідних
Сервісна
служба
щодня 24/7