Обмін та повернення товарів

Адреса, де можна провести повернення товарів: м. Київ, Пр. Академіка Глушкова 1. Повний список всіх адрес знаходиться в «Контактах»

Транспортні витрати при поверненні товарів покриваються за рахунок клієнта.

Все повернення товару здійснюється за умовами законодавства України.

У законодавстві України зазначено дві причини, за якими покупець може провести повернення або обмін купленого ним товару:

  • якщо товар не відповідає заявленій виробником якості;
  • якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

У Законі України «Про захист прав споживача» в ст.8, говориться, що якщо покупець виявив істотні недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей. Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар не представляється можливим використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з'явився з вини виробника і після ремонту з'являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б однією з цих характерних ознак:

  • усунення його взагалі неможливе;
  • на його усунення потрібно більше двох тижнів;
  • він якимось чином змінює товар, що вже не входить в частину договору про покупку.

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза в спеціальному Сервісному Центрі, в процесі якої буде перевірятися дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевірки. Якщо експертиза покаже, що недоліки, які з'явилися після передачі товару споживачеві, стали результатом порушення умов щодо використання товару споживачем, збереження або перевезення, то споживач зобов'язаний буде сплатити цю експертизу. Якщо ці вимоги не зможуть задовольнити своєчасно, то покупець може попросити замінити бракований товар на такий же, тільки іншого виробника, обраний ним, відповідно з переглядом ціни і поверненням грошей, якщо в цьому виникне потреба. Товар може відрізнятися маркою і моделлю. Якщо проводиться заміна товару з вадами на товар такого ж виробника і моделі, який змінився в ціні, то перерахунок вартості не роблять. Якщо заміна товару проводиться на товар, що відповідає якості іншого виробника або моделі, то перерахунок вартості бракованого товару у разі підвищення його вартості здійснюється виходячи з його ціни в період обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з його вартості в день покупки. Прохання покупців щодо повернення грошей повинні задовольнятися в той день, коли вони були пред'явлені, а у випадках відсутності можливості повернути гроші - в період трьох днів. Якщо під час розрахунку з'ясовується, що ціна на товар зросла, то розрахунок проводиться на момент пред'явлених вимог, а у випадках зниження - на момент покупки. Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів поміняти товар на такий самий:

  • якщо товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формами;
  • не можна застосовувати за призначенням, але за умов, що товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську упаковку, пломби і документ покупки.

Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:

  • купити будь-який інший товар;
  • отримати назад свої гроші, витрачені на купівлю товару;
  • поміняти товар на такий же, при першому ж його надходженні в продаж.

Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи днів і не днем пізніше. Вимоги споживача будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті належні бути вказані «суттєві недоліки» придбаного товару. Ви можете домогтися заміни товару або повернення грошей, тільки якщо будете дотримуватися всіх умов. Але є причини, через які Вам можуть не поміняти товар або не повернути гроші. Наприклад:

  • з дня купівлі товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  • товар, який не має істотних недоліків, але вже не має вигляд нового товару і є якісь дефекти, що виникли з вини покупця;
  • під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень;
  • відсутність документа, що підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також варто звернути увагу на те, що згідно з п.3 ст.4 Закону України "Про захист прав споживача" споживач зобов "язаний:

  • у випадках, коли не зрозумілі умови щодо використання купленого товару, споживачеві слід звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої особи для консультації щодо використання;
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які зазначені в документах виробника або продавця;
  • щоб уникнути негативних наслідків використання товару, споживач зобов'язаний дотримуватися заходів безпеки, зазначених у документах виробника або у разі відсутності їх, дотримуватися загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.
Термінове
постачання
з Європи за 3-7 днів
Гарантія
якості
найкраща якість на ринку
Працюємо
щодня
без вихідних
Сервісна
служба
щодня 24/7